50+ שנות ניסיון

הבית החדש של גילאי 50+

כל ארגוני דיור מוגן צריכים להכיר את תוכנת הניהול של תפנית

דיור מוגן הוא ללא ספק תחום פעילות מיוחד במינו, עם השלכות חברתיות חשובות. אך מאחורי הקלעים, יש לו גם היבטים טכניים למדי ועסקיים שוטפים, אשר חייבים לנהל היטב. בעולם העסקים המודרני, הפתרון לכך יגיע כמובן מתחום המחשוב. לעתים קרובות, ERP יהיה התשובה. אלא שבחירה (טובה) זו בסוג מערכת, איננה סוף הסיפור. מהם האתגרים שעולים עקב בחירה כזו? מה היא תפנית? וכיצד היא פותרת אותם עבורכם?

 

התאמה מיוחדת למגזר

Enterprise Resource Planning הוא סוג מערכות מצוין, עם תועלות מוכחות. עסקים משתמשים בו מזה שנים רבות, בהצלחה רבה. עם זאת, להתחיל לעבוד עם מערכת מסוג זה, לא פשוט, לא מהיר ולעתים, גם לא זול. הסיבה לכך, היא בין השאר שמערכות ERP מגיעות כמערכות גנריות, אשר מיועדות לכל עסק שהוא. לכן, ישנו צורך בהתאמות רבות של המערכת החדשה, הן עבור המגזר שבו העסק פועל והן עבור הספציפי העסק עצמו. באמצעות תוכנת ניהול דיור מוגן של תפנית, ניתן לפתור את רוב האתגר הזה מראש! זאת, מאחר שתפנית מגיעה עם גרסאות מוכנות, עבור מגזרים עסקיים ספציפיים. גרסאות אלה, למשל עבור דיור מוגן במקרה הנוכחי, משלבות יכולות רגילות כגון ניהול רכש, עם יכולות והתאמות מיוחדות, עבור המגזר שלכם. התוצאה? מענה ייחודי וייעודי עבורכם – פתרון שהוא "בסט אוף בריד" בתחום המותאם.

 

כל ארגוני דיור מוגן צריכים להכיר את תוכנת הניהול של תפנית

מה כלול בפתרון?

מערכת תפנית עבור ארגוני דיור מוגן, מציעה בין השאר את היכולות הבאות:

ניהול נכסים – סיוע בניהול הנכסים השונים של החברה, עד לרמה של ניהול בניין, קומה ויחידה ספציפית בעסק.

ניהול הדיירים – היכולת החשובה והקלאסית, של ניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management). כולל ניהול מרוכז ויעיל של פרטי כל דייר, על כל ההיבטים המשמעותיים של מידע זה. כלומר, לא רק מידע בסיסי כמו שם וגיל, אלא גם פרטי חוזה, גבייה ועוד. תפנית מסייעת גם בהליכי דרישות תשלום וגבייה מלקוחות ובכלל, בניהול חשבון הלקוח אצלכם.

ניהול מתעניינים – מי שמתעניינים בשירותיכם, הם כמובן גורמים שחשוב להתנהל מולם בצורה מסודרת ושיטתית. תפנית מסייעת בכך, עם תיעוד ההצעות שאתם מעבירים להם וכן יכולת להציג בפניהם מידע על אפשרויות הדיור השונות, כולל המחשות בצילומים.

ניהול מכירות – בין שלב המתעניינים לשלב הפיכתם ללקוחות, המערכת מסייעת לנהל את תהליכי המכירה השונים.

ניהול שירות – היבט תומך ומשלים חשוב.

ניהול פיננסי – ארגוני דיור מוגן, זקוקים כמו כל עסק לניהול כספי מוקפד. תפנית תסייע לכם גם בכך.

ניהול לוגיסטיקה ושרשרת אספקה – תחום ייחודי, שרצוי לנהל באמצעות פתרון שמתמחה בכך. המודול לנושא זה בתפנית, יספק את המענה.

ניהול ארכיון דיגיטלי – מידע שהתיישן ולא משתמשים בו באופן שוטף, ניתן וחשוב לשמור בארכיון. בסיוע תפנית, תוכלו לעשות זאת באופן מסודר.

 

מה עוד חשוב לדעת?

תפנית היא מערכת אשר מפתחת חברת הטכנולוגיה הבולטת מטריקס. המערכת נמצאת בפיתוח מתמשך, יותר משני עשורים, תוך הכנסת מגוון שפורים ותוספות שימושיות. תפנית מותאמת גם עבור מגזרי יבואני הרכב, ליסינג והשכרה, האשראי החוץ בנקאי, קמעונאות, מוסדות אקדמיה ומלכ”רים, מרכזים רפואיים, בתי דיור מוגן, גופים העוסקים בנכסים ונדל”ן מניב, חברות שירותים, ניהול מרכזים לוגיסטיים, מוצרי גמר לבית (ריצוף, קרמיקה, סניטציה) וכן חברות בתחום יבוא ושיווק מוצרי צריכה.

 

לסיכום

נהלו את פעילות הדיור המוגן באמצעות הכלים המתאימים ביותר למשימה. למעשה, כלי איכותי אחד, שאין לו מתחרים בהתאמה למגזר – תפנית!

מאמרים נוספים

לא מוותרים על חיי חברה

נגישות