50+ שנות ניסיון

הבית החדש של גילאי 50+

סובלים מכאבי רגליים ושרירים? כדאי שתכירו את מרכז רפאל

כאבי שרירים כמו גם רגליים הם כאבים שכיחים שמתרחשים הן אצל גברים והן אצל נשים, ממגוון רחב של סיבות. למעשה, בעקבות הכאבים הללו טווח התנועה מתקצר ואף נגרמת פגיעה משמעותית באיכות החיים, וזאת בשל כאבים חזקים שמשפיעים מאוד על הבריאות ואפילו על הרווחה הנפשית. אם גם אתם סובלים מכאבים מהסוג הזה, זה הזמן להכיר את מרכז רפאל אשר מתמחה בטיפול באותם כאבים באמצעות תוכנית טיפול פרטנית המבוססת על כלים מהעולם האלטרנטיבי.

טיפול אלטרנטיבי לכאבי רגליים ושרירים – כל מה שצריך לדעת

כאבים ברגליים כמו גם בשרירים הם כאבים שכיחים שמשפיעים באופן ישיר על איכות החיים. כאבים ברגליים יכולים לנבוע ממספר סיבות, כמו למשל עמידה ממושכת או פעילות ספורטיבית מאומצת שיוצרת לחץ על השריר. אבחון מדויק של טיב הכאב לצד בניית תוכנית טיפולים פרטנית היא חיונית לטובת תהליך החלמה וריפוי, כאשר דרך מרכז רפאל תוכלו לקבל טיפול אלטרנטיבי המבוסס על שיטה שאותה פיתח ד"ר רפאל פרטר.

ד"ר פרטר הוא מומחה בעל שם בתחום של טיפול בכאב, וזאת בעקבות תוכנית טיפול המתמקדת בשורש הכאב ומתבצעת מתוך מטרה לעזור לגוף להפעיל את מנגנון הריפוי הטבעי. שיטות הטיפול במרכז כוללות שימוש בטכניקות טיפול מתקדמות הכוללות בין היתר דיקור, שיאצו וכן פרקטיות נוספות שנועדו להוביל ליצירה של הקלה ממשית, כאשר מטופלים רבים שעברו את הטיפול במרכז דיווחו על רמת שביעות רצון גבוהה מאוד.

 

 

מהי שיטת רפאל?

שיטת רפאל היא שיטה אותה פיתח ד"ר פרטר לאחר כ-30 שנים של ניסיון בתחום. במרכז השיטה עומדת ההנחה כי הפעלה של מגנון הריפוי הטבעי היא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם כאבים, בייחוד כאשר מדובר בכאבי שרירים ורגליים. האבחון מתבצע בהתאם לפרוטוקול הכולל אבחון מעמיק באמצעות בדיקות שאינן פולשניות ואשר כוללות את מימוש החוליות של עמוד השדרה, בדיקת דופק ולשון וכן בדיקה של תפקודים מוטוריים מתוך מטרה לבחון האם ישנה פגיעה במערכת העצבים. אבחון זה נועד לטובת בנייה של תוכנית טיפולים פרטנית המתבצעת באמצעות מיטב המומחים של המרכז, כאשר ניתן בהחלט להוביל לתהליך ריפוי והקלה בכאבים, וזאת לצד קבלת טיפול קונבנציונלי בליווי הרופא המטפל.

סיפורי הצלחה מעוררי השראה

בעבור מבוגרים שסובלים מכאבי גב ושרירים, לא פעם התחושה היא של חוסר אונים שמשפיע בצורה ישירה על תהליך ההחלמה. סיפורי ההצלחה של מטופלים אשר קיבלו טיפול אלטרנטיבי במרכז רפאל הם לא רק מעוררי השראה אלא לגם מאפשרים לכם לקבל הצצה אל עבר עולם מרתק המשלב טכניקות טיפול מתקדמות אך גם כאלו שבהן ניתן להשתמש מזה מאות שנים, לטובת יצירה של תמהיל טיפולי אפקטיבי שמאפשר לא רק להתגבר על הכאב, אלא גם לחזור לתפקוד נורמטיבי, בפרק זמן קצר.

על כן, אם אתם סובלים מכאב, עכשיו זה הזמן לפנות למרכז ולתאם פגישת ייעוץ ראשונית, לטובת שילוב של טיפולים אלטרנטיביים ממוקדים לכאבי שרירים ורגליים.

לסיכום

מרכז רפאל הוא מרכז מוביל בתחומו אשר מציע למטופלים שסובלים מכאבי שרירים כמו גם רגליים תוכנית טיפול המבוססת על שיטה הפועלת בגישה רב מערכתית המיושמת זה למעלה מ-30 שנה. שילוב של מסורת טיפולית מהעולם האלטרנטיבי מהווה הזדמנות מצוינת לעורר את מנגנון הריפוי, לחזק את הגוף כמו גם הנפש ובהתאם לכך לקבל תוכנית טיפול פרטנית המותאמת בדיוק למצב שלכם. לאחר סדרה של טיפולים, תקבלו הערכת מצב עדכנית וכן המלצות להמשך טיפול, כל זאת מתוך מטרה להוביל בסופו של דבר לתפקוד תקין וכן יצירה של מסלול ריפוי מהיר, אך גם אפקטיבי.

המידע באתר הוא לא חוות דעת רפואית או המלצה רפואית מכל סוג שהוא, ואין לראות בו חוות דעת רפואית ומקצועית. כדי לקבל את המענה המדויק לצורך הטיפול בבעיה יש לפנות לרופא ו/או למומחה בלבד.

מאמרים נוספים

לא מוותרים על חיי חברה

נגישות